Νέο τουριστικό «πακέτο» σχεδιάζουν οι Έλληνες ξενοδόχοι για να προσελκύσουν τουρίστες της υψηλής εισοδηματικής τάξης.
Σκοπεύουν να ενώσουν κάτω από την ίδια «ομπρέλα» -να δώσουν κοινό brand name- μικρές ξενοδοχειακές μονάδες πολυτελείας που βρίσκονται στα ελληνικά νησιά, αλλά και σε τουριστικά θέρετρα, ώστε ο επισκέπτης με το «πακέτο» που αγοράζει να μπορεί να φιλοξενηθεί σε δύο ή και τρία ξενοδοχεία που θα του προσφέρουν τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες, ενώ οι μετακινήσεις του από τον ένα τόπο στον άλλο θα γίνονται με πολυτελή cruiser και θα περιλαμβάνονται στην τιμή του πακέτου.
Η Ελλάδα θα πρέπει να επανατοποθετήσει το προϊόν της στον τουριστικό χάρτη και να αντιληφθούν όλοι ότι η χώρα διαθέτει brand name, αναφέρει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Αν. Ανδρεάδης και συμπληρώνει: η διαφοροποίηση του προϊόντος είναι απαραίτητη για να πρωταγωνιστήσει η χώρα σε ένα αυξανόμενο κομμάτι πελατείας, που είναι ο τουρισμός πολυτελείας.
Σήμερα το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι κατακερματισμένο και βρίσκεται στα «χέρια» των tour operators, οι οποίοι και διαμορφώνουν την εικόνα της Ελλάδας.
Όπως λέει ο κ. Ανδρεάδης, αν για παράδειγμα η Ρόδος είχε περισσότερα top ξενοδοχεία, τότε και το κομμάτι του μαζικού τουρισμού θα είχε μεγαλύτερη υπεραξία για το νησί και την τοπική οικονομία. Το ζητούμενο είναι να ενώσουμε το παραδοσιακό με το σύγχρονο και να προσφέρουμε ένα υψηλών απαιτήσεων προϊόν.
Οι ενώσεις πολύ μικρών πολυτελών ξενοδοχείων που είναι διάσπαρτα σε όλα σχεδόν τα νησιά του Αιγαίου, αλλά και του Ιονίου είναι απαραίτητες και σε συνδυασμό με το yachting πολυτελείας μπορούν να δημιουργήσουν προϋποθέσεις για την προσέλκυση υψηλών εισοδημάτων τουριστών.
Παράλληλα, με τον τρόπο αυτό η Ελλάδα θα μπορέσει να αποδεσμευθεί από το brand που την θέλει ως προορισμό χαμηλού κόστους.
Σκοπεύουν να ενώσουν κάτω από την ίδια «ομπρέλα» -να δώσουν κοινό brand name- μικρές ξενοδοχειακές μονάδες πολυτελείας που βρίσκονται στα ελληνικά νησιά, αλλά και σε τουριστικά θέρετρα, ώστε ο επισκέπτης με το «πακέτο» που αγοράζει να μπορεί να φιλοξενηθεί σε δύο ή και τρία ξενοδοχεία που θα του προσφέρουν τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες, ενώ οι μετακινήσεις του από τον ένα τόπο στον άλλο θα γίνονται με πολυτελή cruiser και θα περιλαμβάνονται στην τιμή του πακέτου.
Η Ελλάδα θα πρέπει να επανατοποθετήσει το προϊόν της στον τουριστικό χάρτη και να αντιληφθούν όλοι ότι η χώρα διαθέτει brand name, αναφέρει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Αν. Ανδρεάδης και συμπληρώνει: η διαφοροποίηση του προϊόντος είναι απαραίτητη για να πρωταγωνιστήσει η χώρα σε ένα αυξανόμενο κομμάτι πελατείας, που είναι ο τουρισμός πολυτελείας.
Σήμερα το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι κατακερματισμένο και βρίσκεται στα «χέρια» των tour operators, οι οποίοι και διαμορφώνουν την εικόνα της Ελλάδας.
Όπως λέει ο κ. Ανδρεάδης, αν για παράδειγμα η Ρόδος είχε περισσότερα top ξενοδοχεία, τότε και το κομμάτι του μαζικού τουρισμού θα είχε μεγαλύτερη υπεραξία για το νησί και την τοπική οικονομία. Το ζητούμενο είναι να ενώσουμε το παραδοσιακό με το σύγχρονο και να προσφέρουμε ένα υψηλών απαιτήσεων προϊόν.
Οι ενώσεις πολύ μικρών πολυτελών ξενοδοχείων που είναι διάσπαρτα σε όλα σχεδόν τα νησιά του Αιγαίου, αλλά και του Ιονίου είναι απαραίτητες και σε συνδυασμό με το yachting πολυτελείας μπορούν να δημιουργήσουν προϋποθέσεις για την προσέλκυση υψηλών εισοδημάτων τουριστών.
Παράλληλα, με τον τρόπο αυτό η Ελλάδα θα μπορέσει να αποδεσμευθεί από το brand που την θέλει ως προορισμό χαμηλού κόστους.
No comments:
Post a Comment